.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ نیکزاد به واگذاری برخی پروژه‌ها به اختلاس‌گر بزرگ

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی واگذاری برخی پروژه‌ها ریلی و جاده‌ای به گروه امیر منصور آریا ( متهم به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی)، پاسخ مبهمی در این باره ارائه کرد.
علی نیکزاد در گفتگو با مهر در پاسخ به پرسشی مبنی اینکه وزارت راه و شهرسازی چرا تا کنون چندین پروژه را به گروه امیر منصور آریا واگذار کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

وی با بیان اینکه هر کسی که در کشور بخواهد می تواند در اجرای پروژه های عمرانی با ما مشارکت داشته باشد، گفت: در حال حاضر هم اگر کسی بخواهد در ساخت پروژه هایی مثل اتوبان تهران - شمال و یا سایر اتوبانها و همچنین ساخت پروژه هایی مانند ساخت فرودگاه ها و بنادر کشور با ما مشارکت کند از آن استقبال خواهیم کرد، زیرا کشور باید به این شکل ساخته شود.

وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: اینکه این فرد یا گروه که در اجرای پروژه های عمرانی با وزارت راه و شهرسازی مشارکت می کنند، چه کسانی هستند و یا به چه جریانی وابسته هستند، یک بحث دیگری است و ممکن است هر کسی یک قضاوتی نسبت به این افراد داشته باشد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه ما چندین پروژه نداریم بلکه 2 پروژه را با بخش خصوصی به صورت مشترک اجرا می کنیم، گفت: یکی از آن طرح ها مربوط به پروژه رامسر - گرگان است که برای اجرای آن با شخص دیگری مشارکت کرده ایم و دیگری نیز ساخت پروژه تهران - شیراز - جهرم - لار - بندرعباس است که 85 درصد مشارکت آن برعهده بخش خصوصی و 15 درصد آن نیز سهم دولت در اجرای این پروژه است و این یک اتفاق طبیعی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علائی 26 شهريور 1390
آقای نیکزاد خودش بهتر می داند که چگونه می شود این پروژه ها به اینگونه افراد داد.اگر یک نظری به زمان استاندار بودن خودش در اردبیل و واگذاری بزرگراه سرعین به اردبیل بیندازد !!!حتما متوجه خواهد شد.
بي ريا 26 شهريور 1390
اينكه بخش خصوصي در پروژه ها ي زير ساختي سرمايه گذاري بكند مورد تاييد تمامي كارشناسان فن ميباشد ولي آقاي نيكزاد واگذاري سهام بزرگترين مجتمع فولاد كشور به بخش باصطلاح خصوصي يا خصولتي مثل آن 2000 تاي ديگر است ؟ شما كه وزير متديني هستي و بقول خودتان حكم رهبري داريد موضع شفاتتان را نسبت به اين اختلاس مشخص نماييد و اين تاييديه مقام رهبري را خدشه دار نكنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.